Všímavé karty

Všímavé karty slouží k hlubšímu poznání sebe sama a nastolení klidu v mysli i těle. Vychází z praktik mindfulness (všímavosti). Všímavost ke každému okamžiku odemyká potenciál budoucnosti a přijímá věci jaké jsou, aniž bychom je potřebovali soudit, měnit nebo jim věnovat pozornost.

Balíček obsahuje 77 karet, které ti pomohou se zastavit, zamyslet a prožít přítomný okamžik, díky kterému se lépe poznáš, nastolíš snáze vnitřní klid a harmonii. Můžeš si je vyložit sám/a nebo s přáteli, kolegy či rodinou.

Složení: 7 životních oblastí, 50 otázek a 20 úkolů

JAK S KARTAMI ZACHÁZET?

Ideální postup je si prvně vyložit kartu životních oblastí (rodina, přátelé, partner, práce, škola, já, hodnoty). Jedná se o karty, ve kterých můžeme chtít, potřebovat nebo cítíme nutnost se zastavit, zreflektovat situaci nebo zklidnit. Tyto karty vybíráme vědomě a položíme si je obrázkem před sebe. Pomáhá to totiž ukotvení k otázkám a jak na následné otázky odpovídat. Mám-li vybranou kartu životní oblastí, zamíchám karty s otázkami a náhodně zvolím jednu až tři. Postupně je vykládám před sebe, nahlas nebo pro sebe si otázku položím a zavnímám sebe a své tělo, myšlenky nebo emoce pro nalezení odpovědi. Doporučuji nezůstat u této odpovědi, ale dále ji rozvinout trojicí otázek:

- jak moc to nyní prožívám?
- co toto odhalení pro mě znamená?
- co nyní mohu pro sebe udělat?

Potřebuji-li, pokračuji dalšími kartami. Ale i jedna otázka pomáhá se zklidnit, napojit se k přítomnosti a najít řešení. 

Potřebuji-li se více zklidnit, případně chci-li dál pokračovat, mohu si zvolit i kartu všímavých aktivit. Tyto karty slouží ke zklidnění a zpřítomnění. Aktivity jsou jednoduché, časově nenáročné a přesto efektivní pro nastolení:
- více klidu
- hlubšího sebepoznání
- aktivaci a posílení vlastních smyslů a prožívání
- a dalších benefitů, které mindfulness nabízí. 

Karty doporučuji vykládat si každý den, třeba jen jednu otázku denně bez ohledu na životní oblast.

K ČEMU KARTY SLOUŽÍ?

Všímavé karty mohou sloužit jako podklad pro postupné odhalování síly přítomného momentu bez ohledu na úroveň praktikování mindfulness. Pro začátečníky to umožňuje první krůčky a pro pokročilejší hlubší poznání v rámci vlastní praxe. Hlavní přínos karet je zejména:

- sebepoznání, sebereflexe a sebepřijetí
- práce s hlubší perspektivou vlastních smyslů (nejen 5 základních, ale i těch rozšířenějších)
- partnerské, týmové pochopení, rozklíčování osobních nebo i kolektivních pnutí a stresorů
- zastavení se v přítomnosti a tím získání většího klidu, lepšího spánku, efektivnějšího rozhodování a kvalitnější komunikace. 

Zároveň mohou sloužit jako facilitační, koučovací nebo terapeutická pomůcka. Umožňují hlubší sebepoznání a uklidnění chaosu v mysli i emocích. Jednoduchou každodenní praxí taháním si otázek si každý může dát dárek prožití přítomného momentu a tím získání žádoucí úlevy.

MOHU KARTY POUŽÍT I JINAK?

Míra užití je individuální. Není třeba vždy volit si životní oblast, nebo otázky i aktivity. Stačí někdy si zvolit jen samotné otázky a každý den si vědomě užít a zažít přítomný moment. Karty jsou malinké a lze je nosit s sebou a použít kdykoliv máme potřebu. Jsou vhodné i pro facilitační praxi, vzdělávání a workshopy v tématech koučování, well-being, stress management, energy management, psychologie a jiné. Mají i terapeutický přínos při opěčování vyhoření, krizí, úzkostí aj. Jak karty využiješ je čistě na tobě.

DETAIL KE KARTÁM

Balíček obsahuje 77 karet (7 karet životních oblastí, 50 otázek a 20 úkolů/aktivit. Co jednotlivé okruhy karet znamenají a přinášejí?

  • Životní oblasti - těchto 7 karet poukazuje na oblasti v životě, kde můžeme procházet stresem, chaosem, nebo kde chceme zakusit kousek přítomnosti. Při výkladu je lze brát jako směrovky, ke kterým si zodpovídat otázky. Například, zvolím si kartu "HODNOTY", následně zvolená otázka "Co právě teď vidíš kolem sebe?" by se měla vztahovat k hodnotám. Kupříkladu "Vidím déšť. To mi připomíná, že je možná na čase spláchnout minulost a přijmout to, co se mi v životě událo." 
  • Otázky - 50 karet skrývá 50 otázek na různá témata. Ať už se bude jednat o otázky na použití smyslů, vnímání pocitů, popsání myšlenek, nebo definování tělesných potřeb, vždy karty navádějí na uvědomění k přítomnému stavu. Všímavé otázky přináší somatický pohled (mysl, emoce, tělo) na to, co se nám v životě děje. Zkus nezůstat u jedné otázky, kterou si vylosuješ, ale navaž doprovodnými otázkami a hraj si s tím, jaké odpovědi tě napadají.
  • Úkoly / aktivity - 20 karet nabízí úkoly nebo aktivity, které pomáhají se zklidnit, zpřítomnit a naučit se ovládat své emoce, tělo, mysl a přítomnost k vlastnímu užitku. Prohlubuje propojení se s přítomností a poměrně snadno a rychle ukotví a uzemní mysl, tím stabilizuje emoce a umožňuje zrelaxovat kdykoliv a kdekoliv.


Cena balíčku Všímavých karet je:
(Cena dopravy není zahrnuta v ceně.
Cena dopravy je 90 Kč vč. DPH)

390 Kč

Platební údaje budou zaslány po odeslání objednávky.


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY 

 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen "VOP" či "obchodní podmínky") vydává obchodní společnost STEP production s.r.o., se sídlem Hládkov 993/13, Střešovice, 169 00 Praha, IČ03813304 DIČ CZ03813304 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze se spisovou značkou C 385066/MSPH. (dále také jen "prodávající"), a to za účelem podrobnějšího vymezení vzájemných práv a povinností prodávajícího a jeho zákazníků (dále také jen jako "kupující") při nákupu zboží webových stránek www.mindaware.cz (dále jen "webové stránky").

Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a jeho zákazníky, tj. kupujícími jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen "občanský zákoník", nebo jen "OZ"). Je-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami blíže upravené, vedle příslušných ustanovení občanského zákoníku také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, obojí ve znění pozdějších předpisů. 

1. Uzavření kupní smlouvy 

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi bezvýhradně souhlasí. Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

K uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím dochází v okamžiku, kdy je kupujícímu doručeno přijetí (akceptace) objednávky prodávajícím, tj. v okamžiku doručení potvrzení o přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy učiněného ze strany kupujícího v prostředí internetového obchodu. 

Neprodleně po zpracování objednávky je prodávající povinnen informovat kupujícího o stavu objednávky. Prodávající přijetím pošle informace o stavu, platební postupy a údaje kupujícímu, který má následně nárok se k objednávce znovu vyjádřit:

- zaplacením objednávky a stvrzením,
- odmítnutím objednávky,
- změnou údajů k objednávce.

Prodávající ve svém oznámení může oznámit kupujícímu nemožnost poskytnout služby a tím objednávku zrušit nebo pozdržet pouze z těchto důvodů:

- odmítnutí objednávky z důvodu nedostupnosti zboží nebo pro zjevnou chybu v ceně,
- v případě nedostupnosti zboží specifikovat termín dodání nebo ukončení prodeje.

Kupující tímto souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby operátora kupujícího.

Objednávky zadané jakýmkoliv jiným způsobem, než jak je popsáno výše, nemusí být prodávajícím přijaty a prodávající jimi není jakkoli vázán. 

2. Cena zboží 

Veškeré ceny zboží uvedené na www.mindaware.cz jsou cenami smluvními. Na webových stránkách jsou v daném okamžiku uvedeny vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, přičemž je specifikováno, zda jsou včetně DPH či bez DPH.

V cenách zboží nejsou zahrnuty případné další poplatky, které musí kupující zaplatit, zejména pak poplatky za dopravné, balné, skladné, poplatky za platbu apod., přičemž tyto poplatky jsou případně uvedeny zvlášť. 

Akční ceny platí do vyprodání zásob akčního zboží, nebo po dobu časově určenou prodávajícím.

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li uvedeno jinak.

Slevy uvedené na internetových stránkách u zboží vycházejí z referenční ceny, kterou je nejnižší cena zboží nabízená prodávajícím za posledních 30 dnů před poskytnutím příslušné slevy. Výjimku tvoří informace o slevě z ceny výrobku, která obsahuje informaci o nejnižší ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dnů před prvním poskytnutím slevy bez ohledu na dobu trvání akce, zvyšuje-li prodávající slevu z ceny postupně (tzv. postupné navyšování slev). 

3. Platební podmínky 

Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

- bankovní převod
- hotovost (při osobním předání)
- platba QR (instantní bankovní převod) 
- na dobírku

Cena přepravy se řídí dle ceníku prodávajícího aktuálního v den objednávky a je vyznačena v objednávce.

Zboží zůstává do úplného zaplacení ceny majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí vzniku škody na věci přechází převzetím zboží na kupujícího. Kupující tak nabývá vlastnictví ke zboží až zaplacením celé kupní ceny zboží.

Faktura není automaticky vystavována. Kupující si volí, zda fakturu vystavit potřebuje nebo nikoliv. 

4. Dodací podmínky 

Osobní odběr: Zboží může na k tomu určeném místě převzít pouze kupující, který má povinnost se dostatečně identifikovat a prokázat svou totožnost platným občanským průkazem, platným cestovním pasem nebo unikátním kódem, který mu byl prodávajícím či smluvním dopravcem prodávajícího zaslán. Osobní odběr je možný pouze na vybraných místech, které prodávající v době objednávky nabízí na svých webových stránkách, a to pouze v provozní době takového místa.

Zaslání přepravní službou: Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv po ČR zpravidla do druhého pracovního dne od převzetí od prodávajícího, do SR do čtvrtého pracovního dne od převzetí. Cena přepravy se řídí dle aktuálního ceníku prodávajícího v den objednávky a je vyznačena v objednávce. Pokud nebude zboží dodáno kupujícímu z důvodů ležících na straně prodávajícího ani do třech pracovních dnů ode dne prodávajícím uvedeného termínu předpokládaného doručení, a to při splnění všech podmínek ze strany kupujícího (zejména zaplacení kupní ceny předem, je-li tato forma úhrady kupní ceny zvolena), má kupující právo od smlouvy odstoupit (tím nejsou dotčena jeho jiná práva).

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je možno vrátit přepravci. Pokud ale kupující takovou zásilku převezme, je nutno sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem prodávajícímu na adresu: rozkosny.petros@gmail.com. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit poplatek za marné doručení ve výši 90 Kč vč. DPH.

Prodávající je oprávněn zvolit přepravní službu dle svého uvážení, zejména však služby:

- Česká Pošta
- Balíkovna
- DPD

5. Odstoupení od smlouvy 

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:

- zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,

- zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

- zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a

- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej kupující porušil.

Nejedná-li se o případ uvedený v odstavci výše těchto VOP či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo:

- poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně,

- poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

- první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.

Kupující může odstoupit od smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením učiněným vůči prodávajícímu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v těchto VOP. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího rozkosny.petros@gmail.com.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 7 VOP vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů platí i u obchodu uzavřeného mimo obchodní prostory a do třiceti dnů mimo obvyklé provozovny.

Při prodeji na kamenné prodejně, včetně rezervací zboží, kupující pozbývá svůj nárok na odstup od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní, není-li ze strany prodávajícího se spotřebitelem ujednáno jinak. Kupující je povinen si zboží při převzetí prohlédnout a tím přebírá odpovědnost bezvadnosti zboží.

V případě odstupu od kupní smlouvy ze strany spotřebitele, má kupující nárok pouze na vrácení finančních prostředků za dopravné v nejnižší výši (v případě, že si zvolil dražší způsob dopravy).

V případě neúspěšné snahy o doručení zboží, zejména v případě neposkytnutí součinnosti ze strany kupujícího, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to zpravidla bezhotovostně na účet určený kupujícím. V případě takového marného doručení má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu manipulačního poplatku, zahrnující balné a přepravu, v hodnotě 199,- Kč vč. DPH, a to nad rámec poplatku za dopravu.

Bude-li prodávající povinen vrátit kupujícímu již zaplacenou kupní cenu (zejména v případech odstoupení od smlouvy některé ze smluvních stran), může být pro vystavení dobropisu (opravný daňový doklad) po kupujícím za účelem ochrany jeho práv vyžadováno doložení totožnosti.

Adresu pro vrácení zboží si vyžádej na rozkosny.petros@gmail.com. 

6. Práva z vadného plnění 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;

- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;

- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;

- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů;

- věc je dodána s ujednaným příslušenstvím, včetně návodu k instalaci a montáži. Pokud návod není součástí balené, je na žádost dodán elektronicky.

Ustanovení uvedená výše se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebené zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží a/nebo že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně. V případě kupujícího, který je podnikatel, se za vadu při pořízení bere pouze vada v den převzetí, i když se projeví později.

Kupující, který je spotřebitelem je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Kupující, který je podnikatel, má rozsah nároku plnění práva z vad u prodávajícího v době dvanácti měsíců od převzetí.

Doba pro uplatnění může být prodávajícím upravena v závislosti na typu a povaze zboží (zejména u zánovního či použitého zboží), o čemž je kupující vždy informován předem na detailu konkrétního zboží a zároveň je taková doba uvedena na prodejním dokladu.

Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.

Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti.

- Po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu.

- Po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku. 

7. Další práva a povinnosti smluvních stran 

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, přičemž bližší podmínky a způsob řešení jsou uvedeny na webu: www.coi.cz.

Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/ je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. 

8. Závěrečná ustanovení 

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.8.2024 a v plném rozsahu nahrazují předchozí znění VOP včetně jejich součástí a příloh, přičemž jsou k dispozici elektronicky na www.mindaware.cz.

Obchodní podmínky nejsou zasílání s objednávkou, lze si je vyžádat k zaslání na rozkosny.petros@gmail.com

V Praze dne 1.8.2024

Upozornění

Karty nejsou vodotěsné. Krabička není lepená a při hrubějším zacházení mohou kraje a ohybové části krabičky popraskat a potrhat se. Zacházejte s kartami s opatrností a pokorou.